Sprei


Kort na mijn studie heb ik deze sprei gemaakt. Ik had eerder een leuke sprei gezien bij een bevriende jonge docente. Zelf was ik niet zo van de felle kleuren die zij had, maar onthield het blokkenpatroon. En ik had een serie aantrekkelijke stofjes gekocht toen ik met mijn moeder in Parijs was. Nu had ik een toepassing! Maar hoe vond ik de tijd?
In een groot leeg huis midden in de nacht. Geen afleiding van wie of wat dan ook, alleen ik en mijn project. In 1 avond gemaakt. Ik weet niet hoe laat ik begonnen ben (vast niet vroeg) maar ik was om 3 uur 's nachts klaar. Helemaal joepie!

Ik heb nu (aug.2012) weer veel ideeen voor creatieve projecten. Helaas is regelmatig tot 3 uur 's nachts doorwerken in mijn huidige leven niet realistisch. Het vergt tegenwoordig meer planning. Opstarten duurt lang, je hebt een plek nodig om zooi te maken, en eigenlijk mag niemand iets zien voordat ik klaar ben. Dat is niet triviaal in een vol huis en versnipperde huismoeder-dag. Een plan maken ben ik niet heel slecht in, het vasthouden aan mijn plan wel. Gelukkig heb ik nu een geheugensteuntje in de vorm van de klok-met-de-gouden-uurtjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten